Monday, October 24, 2011

Segmen : Jika Dia Kekasihku


Hello pimples ;)
Nampak beno aku tak tahu nak post apa. Hah.
Segment ini dari Pendamba Mawar.





Topik : Jika Dia Kekasihku

Cara-cara, pilih satu idol.
Be it a singer/actor/or even a very influential person.
Aku ada godek2 blogger lain nyer post.
And obviously semua pilih artis2 yang ganteng2 banget.
Like Farid Kamil, Aaron Aziz, tak pon konfem ramai pilih artis2 Korea.
Ye laahhh diorang pown boleh tahan hensem/cantik/comel/tangkap leleh laahh kn?

Bagi aku, jikalau diberi peluang untuk menjadikan seseorang itu kekasih aku.
Maka aku lah gadis yang paling gembira di dunia.
Wahhh! Berangan lebih nampak.
Okay jadi orang yang aku puja-puja adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.






 Haha. Ni lah dia pujaan hati ku.
Ala-ala kekasih berangan aku.
Yang mana memang munking takkan kesampaian.
Haha.
Ni lah Shaheizy Sam :)
Kenapa?
Sebab aku suka tengok dia berlakon dalam cerita Kongsi, Sekali Lagi dan juga Adnan Sempit.
Owh yaaa, tak lupa dalam Bini-Bini Ku Gangsterrrrr.
Selamat menyelami kekasih mainan ku ini :)

2 comments:

Pendamba Mawar said...

wah da lakukan survey secara terperinci..:)
mekasih join.:)

Hanem Anuar said...

hamboi3 . berangan lebih yeaaaa :)))

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...