Tuesday, October 04, 2011

Kalau duit tumbuh bagai daun di pokok.


Susahkan bila semuanya bergantung pada duit?
Apa je yang tak pakai duit?
Paling cikai2 pown, masuk tandas pun 20sen bhai!
Tapikan lagi seksa bila terpaksa bergantung pada duit insentif makanan.
Ye, duit yang kawan2 aku terpaksa menderita sebab duit tersebut.
Kadang2 aku tak paham kenapa kerajaan tak boleh masukkan duit tu dengan konsistennya.
Kenapa perlu sesuka hati masukkan bila2 yang kerajaan senang?
Parah tau x!
(Walaupun aku tak amek, tapi aku kesian jugak lah kat member2 aku dua org tu haaa)

No comments: