Thursday, January 13, 2011

9.1.2011

Sunday Market people!

Saya dan Tini kuar lagi for the next day. Seronok weyh!

Jalan sana, jalan sini, wah! Kami jumpa Fuad! Haha. Fuad hensem XD

Ok Ok. Jalan sana, jalan sini, saya beli blouse 2, inner 1, tube 1 and baju tido. Hehe.

Around tgahari, pulang ke rumah.

malam pulang semula ke Melaka, separuh jalan Abah bawak, then saya bawak pulak. Sebab abah dah ngantok. Time saya bwk pulak, bole pulak salah simpang. Saya rasa itu simpangnya nk ke Alor Gajah, tp entah macam mne masuk simpang kt Air Pa'abas. Pergh!

Itulah jalan yang Fatin ckp agak SCARY! ada kubur bagai, jln simpang -siur, jauh giler, sunyi sepi, gelap, kurang lampu jalan. Fuh!! Mau berpeluh saya bawak kreta. Dalam hati tak berhenti2 baca Ayat Kursi. Ye lah, anything could happen. So, mintaklah pertolongan dari yang maha Esa.

Akhirnya, alhamdulillah, sampai juga di Melaka.

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...