Wednesday, May 25, 2011

Result Uitm

Result dah kuar.

I've got 3.23 and it's enough for me. Though I've got C+ for my Advertsing. Haiyaaa tu la main byk sgt mse midterm. Kn da ilang markah kt situ. Yg lain sume okay saja.

Ntahlah. Tapi bila melihat orang lain, lagi2 bestfriend sendiri dpt DL, jeles jgk. Tipu lah klau ekau tak jeles tgk kwn sndiri. Haha. Well, tu adalah lumrah hidup. Nak buat mcm mne kn.

Banyak kali dah btau dri sndri jgn byk main, tp degil jgk. Ish3. Tu kn, bila result dh kuar, frust. Tp xd la smpai menonggeng tuh. Haha. Frust biasa2 jer. Frust mcm mne tuh? Frust mcm ni.

Bernafas sedalam-dalamnyer dan melepaskannya perlahan-lahan. Haha. Pastu, senyum sorang-sorang. Elok tuuu. Cuba try :D

Well, usually yg dpt DL tuh mmg dah konfem2 usaha diorg. Tp yg xd usaha tbe2 dpt DL, haha, NO COMMENT. Malas nk cari gaduh lg. Tak tentu psl ada yg btul2 menonggeng kang.

La, dah DL tu mg la usaha diorg Asilah oooiiiiii. Tak macam ekau, sndiri tak usaha, sibuk psl org lain. *Fine -____-*

Okay okay, pada yg DL, congrats. Pada yg masih lg 3 pointer, tahniah. Pada yg kurang, usaha lagi. Masih jauh perjalanan. Bukannya berhenti di sini. Anda hanya akn berhenti pabila anda sudah tiada di bumi nyata ini. Remeber that? Is not the end of the world.

Saya masih geram psl Advert, C+ mcm truk sgt jer. Adoyai. Nmpknyer, attendance, report, assesment, final, projek suma xmembantu langsung. Huhu. Penat jer pulun. Tapi takpe lah Ini yg dinamakan TAKDIR.

Barangsiapa yang menyesali dengan apa yang telah terjadi, Maka dia tidak bersyukur dengan apa yang Tuhan telah tentukan.

Astaghfirullahalazim. Bersyukur Asilah, bersyukur. Okay itu je lah untuk hari ini :D

No comments: