Monday, November 28, 2011

Bagi mereka yang di Melaka


Helo pimples ;)

Sesiapa yang tinggal di melaka taupun yang datang bercuti di Melaka,
anda wajib merasa ORIGINAL COCONUT SHAKE.
Dekat area Klebang.
Rugu kalau tak cuba.
Aku dah nak habes sem baru dapat merasa.
Hahahhahahaha.

Thank to Tummy Rumble for the pictures.
Then KLIK HERE okay.







Dulu, orang beratur sepanjang-panjang yang boleh sampai sesak jalan kat situ.
Now, diorang ada kedai sendiri yang terletak ke dalam sedikit.
So that jalan tak sangkut.

Ni lah bukti yang aku baru dapay rasa Coconut Shake ni.
Haihhhh -____-"
Tapi memang SEDAP betul lahhh.
Mak Encik Mastura, Mommy Asilah nak lagi boleh tak?
heheheheh




No comments: