Saturday, May 02, 2009

IPTA

.ALHAMDULILLAH.

I've got in!

Sorry, the last post was a missunderstood. Hehe. Sorry for those who have been believing that I was rejected and made you all terified. Sorry for the trouble :)

I want to upload the web,but still couldn't. There was an error :(


NAMA : ASILAH BINTI BAKRI


TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :


KOD PROGRAM : E2130

NAMA PROGRAM : DIPLOMA KOMUNIKASI DAN MEDIA#

IPTA : UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)

URL SURAT TAWARAN : http://istudent.uitm.edu.my/intake


CATATAN :

1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web mulai 04 Mei 2009 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 15 Mei 2009.

I just can copy from it. Congrats to those who have been selected :)

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...