Thursday, September 26, 2019

Detox Selesaikan Banyak Masalah Kesihatan



Seperti yang kita tahu, detox ni adalah proses ‘pembersihan’ dalam organ badan kita. Bukan setakat usus sahaja, tetapi pada hati, paru-paru, buah pinggang dan juga kulit.

Orang kata bila detox ni mesti sebab nak kurus. Memang pun, tapi sebenarnya detox ni banyak kebaikan dia. Kurus dan turun berat tu kadang bonus hehe


Dalam program Jom Detox Shaklee dari #TeamJutawan, selain dari bonus kuruskan badan dan berat dapat dikurangkan, peserta juga ada yang kongsi mereka ada dapat improvement dari segi


  • Sakit kepala/migraine yang berkurangan
  • Craving benda manis dah takde
  • Sakit gout kaki pun dah kurang
  • Masalah sembelit dapat diatasi
  • Yang sering letih, rasa bertenaga
  • Lutut dah tak sakit, mudah untuk solat

Ternyata program detox shaklee ni membantu mereka untuk ke arah lebih sihat. Tak nak ke kita lebih sihat dikala usia makin meningkat?


Jom buat perubahan pada diri korang. Sama-sama kita berjaya untuk menjaga kesihatan!

AsilahB
0126714589
Shaklee Distributor Shah Alam




1 comment:

raihanah said...

alhamdulillah teruja dengan detox