Tuesday, September 17, 2019

Kisah Kejayaan Saya Dalam Shaklee



Dalam bisnes Shaklee, selain dari soalan,

"Apa best buat Shaklee?"
"Kenapa Shaklee?"
"Shaklee ni bukan MLM ke?"

Soalan yang people akan question is

"Apa kejayaan bisnes Shaklee yang pernah dapat until now?"

Jujur saya kata, saya belum dapat naik ranking apa-apa lagi dalam Shaklee, bonus pun paling banyak pernah dapat RM100. Belum cecah ribu-ribu macam ahli team yang lain.

Belum lagi dapat achieved car bonus or any free trip dari Shaklee

Tapi satu yang saya bangga, saya akhirnya dapat recruit satu agen bawah saya, nama Kak Eda :)


2 tahun perjuangan untuk cuba achieved something sebagaimana ahli team yang lain, ternyata buat bisnes memang bukan mudah. Kena ada tahap kesabaran yang tinggi. Hehe. Kalau orang lain mungkin dah tukar bisnes, tapi alhamdulillah saya masih di sini fighting.

Selain dari kejayaan recruit agen ni, kadang saya lupa yang sebenarnya banyak je yang saya achieved dalam Shaklee tanpa sedar


  • Saya mula mengenali apa itu Shaklee dan apa supplement yang baik untuk saya
  • Saya mula tahu bagaimana nak belajar cara penjagaan kulit dengan produk Shaklee
  • Saya mula consume ESP dan alhamdulillah gastrik saya dah tak datang
  • Saya mula untuk sharing tentang supplement Shaklee pada abah untuk gout dan mummy untuk kalsium
  • Saya mula tahu bagaimana untuk jaga pembahagian masa dan juga penjagaan kewangan, terima kasih pada mentor Master Tiera dan Master Ainul :*
  • Saya mula belajar untuk bersyukur dan sentiasa berfikiran positif


Saya mungkin belum dapat kejayaan yang diidamkan, tapi yang pasti saya akan lebih usaha untuk apa yang saya nak capai *blessed*

Terima kasih buat mentor dan juga ahli team yang sering bagi semangat untuk terus berjuang dalam bisnes Shaklee hehe

BACA : Kelebihan Program Jom Detox Shaklee
BACA : Peluang Bisnes Shaklee - 3C






Korang nak buat bisnes dengan team yang sentiasa positif dan ceria? 
Jom buat bisnes bersama team Shaklee saya, modal hanya serendah RM75 sahaja. 

Boleh contact saya DI SINI

AsilahB
0126714589
Shaklee Independent Distributor
SID : 1267957

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...