Friday, September 20, 2019

Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan


Bagi seseorang yang betul-betul ingin turunkan berat badan dan kurangkan saiz inci pada badan, serta improvekan diri dari segi kesihatan, saya sarankan korang join Program Jom Detox by Team Jutawan Shaklee ni :)

"Macam mana program detox shaklee ini berlangsung?"

Program detox shaklee ni akan berlangsung selama 7 hari dan akan dibahagikan kepada tiga peringkat


  • Pre-Detox
  • Detox
  • Post-Detox


Pre-Detox adalah waktu untuk bagi badan selesa akan perubahan yang bakal berlaku, sebagai contoh, pengurangan kuantiti air manis dalam intak seharian

Detox pula akan dilakukan selama 7 hari disertakan dengan meal plan yang dah diluluskan oleh pihak nutrisi dan juga doktor. Walaupun tengah detox, korang takkan berlapar atau kena tahan makan. Setiap menu yang diberikan ada fungsi tertentu untuk badan

Post-Detox adalah dimana, peserta boleh pilih untuk teruskan dengan meal plan yang diberi dan pada waktu ini juga peserta akan mula merasa perubahan pada badan, kulit dan juga kesihatan


"Saya ada masalah gastrik/kolestrol/darah tinggi and etc, boleh ke saya join?"

Dalam program jom detox ni, ada beberapa peserta kami yang mempunyai masalah kesihatan seperti di atas, tapi alhamdulillah lepas mengikuti program detox kami dengan teliti, masalah tersebut sudah berkurangan!

Program detox ini bukan sahaja membantu dari segi berat badan, tetapi juga kesihatan dengan bantuan supplement dari Shaklee untuk topup kekososngan nutrisi yang diperlukan badan.

"Kalau saya join, memang kena makan ke supplement tu?"

Detox tanpa supplemet ni ibarat cui baju tanpa sabun. Kalau nak baju bersih mesti guna sabun kan?

Begitu juga bila kita nak 'cuci' dalaman badan kita.  Macam tu juga lah detox.

Dan yang paling penting, melalui supplemen ni kita kan tampung nutrisi ketika proses detox dilakukan akibat perubahan cara pemakanan.



"Kalau saya nak join program ni, apa perlu saya buat?"

Okay mudah sahaja,

Korang perlu membeli produk-produk detox. Korang boleh pilih mana-mana set detox seperti di dalam gambar di bawah.

Pembelian yang sah mestilah dibuat dengan ahli dari #TeamJutawan itu sendiri. Kalau korang membeli dengan team lain, korang tidak layak untuk join program detox coaching 17 hari ni

Ada dua set detox yang berbeza fungsi

SET PLATINUM AND SET GOLD




Saya sangat suggestkan korang ambil SET PLATINUM. Ia set terbaik untuk program detox ni sebab dia ada VIVIX. Vivix ni adalah Hero Shaklee !

Polifenol membantu dalam

✔ Membantu dalam pengeluaran toksin yang lebih efisen
✔Mengurangkan peratusan lemak yang tersimpan, juga membantu mengurangkan trigliserida dan kolestrol
✔ Mempercepatkan pengurangan berat badan dengan membaiki kesihatan usus kecil dan peningkatan bakteria baik
✔ Meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan risiko obesiti dan berat badan berlebihan
✔ Memberi kesihatan menyeluruh termasuklah sistem hormon yang sihat
✔ Fungsi sel yang lebih sihat, menggalakkan proses detoks
✔ Sel menjadi lebih bertenaga
✔ Membantu mengawal hormon leptin yang menyebabkan rasa lapar dan keinginan makan yang kuat

Semua ni nota dari nutritionist. Khusus untuk detoks!

Sebab tu jugak kalau yang join detox under team kami akan  bertenaga ja. Padahal kalori yang sangat kami ambil masa detox sangat la rendah.

Kalau nak turun 3-4 kg dalam masa 17 hari Sebenarnya senang ja if betul-betul ikut semua tips coaches. Suka ke suka?


“Kenapa pilih Shaklee supplement? Kenapa bukan supplement lain?”

Jawapan kepada persoalan ni ialah: Sebab shaklee memang company suplemen terbaik.

Kenapa saya cakap Shaklee ni company supplement terbaik?

Sebab pertama: Shaklee ada landmark study. 

Landmark study ni bahasa mudahnya ialah kajian saintifik yang dilakukan oleh para saintis terhadap produk-produk mereka. Yang bestnya, kajian saintifik dilakukan ke atas manusia tu sendiri . Kajian bukan dilakukan ke atas haiwan.

Result kajian semua ada di publish di website tertentu (anda boleh google) dan semua result kajian adalah sangat-sangat memberangsangkan

Sebab kedua : Satu kualiti. Satu lagi halal.

Semua produk Shaklee adalah halal. Semua produk Shaklee juga adalah selamat digunakan dan mendapat kelulusan dari KKM.

Kira nya, Shaklee ni bukan produk cikai. Sebab semua produk keluaran Shaklee ni, semua dah ada kajian klinikal ke atsnya.

Shaklee mementingkan kualiti. Jadi, bila produk tu sendiri berkualiti tinggi, keberkesanan nya pasti tak akan diragui.

Bayangkan, shaklee buat skincare pun tanpa 2500 bahan kimia bahaya.

Baru-baru ni, yang kes di pasir gudang. Kita terhidu bahan kimia tak sampai 2500 pon boleh muntah semua. Kalau ada 2500 bahan kimia dlm vitamin, camne pulak kita? Sebab tu kena pilih the right.

Ni sijil halal Shaklee. Sijil halal Shaklee 2019 ini telah dikeluarkan pada 10 January 2019 oleh Islamic Services of America (ISA). Islamic Services of America (ISA) tersenarai sebagai salah satu badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM tau.



Setiap tahun sijil perlu diperbaharui. Sijil ni sah digunakan sepanjang tahun 2019. Untuk tahun 2020 tahun depan, diorang akan renew balik sijil ni.

Untuk pengetahuan semua, setiap badan yang mengeluarkan sijil halal mempunyai prosedur yang ketat sebelum mereka mengeluarkan sijil halal kepada sesuatu produk.

Memiliki sijil halal ini menunjukkan komitmen Shaklee bagi menjamin produknya bersih dan halal seiring dengan keperluan penduduk Malaysia yang majoritinya beragama Islam.

Pengeluar sijil halal akan sentiasa memantau dan mereka boleh menarik balik sijil ini pada bila-bila masa sekiranya Shaklee tidak mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

Kalau nak samakan Shaklee dengan produk lain, memang tak sama. Anda boleh cek sendiri kekuatan Shaklee berbanding jenama lain. Shaklee is the best.

Lagi satu, Program detox ni dah dikaji dengan mendalam dan ianya dah disusun oleh para saintis dan doktor dalam shaklee.

Selagi tak diluluskan oleh mereka, meal plan ni kita tak boleh guna.  Even kalau rujuk mana-mana medical doctor kat Malaysia ni pun, doktor akan cakap just proceed. Takde masalah dengan meal plan tu. Doktor pun support.

Ok gais?

Jom join. Jom book your seat untuk next batch on 1 Oktober 2019. Jangan tunggu lama-lama. Tak kan nak tengok ja orang lain dapat berat badan ideal dan sihat.

Come on. We can coach you. Trust us!




Jom Whatsapp saya KLIK SINI

AsilahB
0126714589
Shaklee Distributor Shah Alam
SID 1267957

2 comments:

Sharifah Abdul Samad said...
This comment has been removed by the author.
Sharifah Abdul Samad said...

Jom detox! Very nice sharing.

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...