Sunday, September 27, 2020

Cara hilangkan biji kolestrol bawah mata

Kadang geram kan bila tengok kat cermin ada banyak biji atau bintik kolestrol dekat bawah mata ataupun atas mata. Rasa macam sangat tua bila ada biji-biji ni kat muka.

Dia buatkan kita rasa macam nak cungkil atau korek je biji ni macam jerawat, dengan harapan dia akan keluar 'nasi' and hilang, macam jerawat.

Tapi kena ingat ya biji kolestrol ni tak sama macam jerawat. Biji kolestrol ni dia akan keluar dekat kelenjar-kelenjar kita.

Bilamana badan kita mempunyai kandungan kolestrol jahat yang tinggi, dia akan mula terkumpul dan berbentuk seperti biji kecil yang akan keluar menjadi benjolan kecil melalu kelenjar kita.

Bila dah nampak kehadiran biji-biji kolestrol ni, memang dah tanda bahawasanya badan kita tak sihat. Tak sihat akibat kandungan kolestrol yang tinggi.


Tau kan kalau kolestrol tinggi sangat bahaya? Lemak-lemak degil apa semua tu boleh mengundang banyak penyakit yang tidak baik untuk kita.

Kita pernah dapat satu customer spa dulu, yang ada banyak biji/bintik kolestrol bawah mata. Jadi saja lah borak dengan akak tu, apa cara yang dia ambil untuk kurang atau hilangkan biji ni?

Akak tu kata, dia pergi satu klinik ni, tapi satu kali sesi dah cecah RM1000 ! Lepastu doktor tu kata, nak hilangkan tak boleh dengan satu sesi je, kena banyak kali repeat sesi. Oh my, that is a lot of money! Bayangkan kalau dah 10 kali sesi dah RM10,000 !

Terasa macam, mak aih mahal betul servis nak hilangkan biji kolestrol ni 😅

Tapi, korang tau tak ada cara yang lebih affordable, untuk bantu kurangkan masalah biji-biji ni?



Dengan Omega Guard Shaklee, insya Allah boleh bantu !

Macam mana?

Okay, macam kita explain awal tadi, biji kolestrol hanya akan keluar bila kandungan kolestrol kita dah terlalu tinggi dalam badan.

Kandungan kolestrol jahat nama dia LDL (Low-density lipoprotein) adalah kolesterol yang akan selalunya ada pada pembuluh darah arteri, membentuk plak yang membuat arteri menjadi sempit dan kurang fleksibel (aterosklerosis). Kondisi inilah yang sering menyebabkan penyakit jantung koroner dan stroke.



Jadi Omega Guard merupakan sumber omega-3 dari ikan kecil, yang boleh bantu menurunkan paras kolestrol jahat. Omega-3 ni antara minyak ikan yang memang diperlukan oleh badan, sangat penting.

Bila konsisten makan Omega Guard ni, insyaAllah paras kolestrol akan terjaga anddd biji/bintik kolestrol pun akan berkurangan.

Berapa harga sebotol Omega ni?

Tak mahal pun, hanya RM137 sahaja sebotol ada 90 capsules. Sebiji jatuh RM1.50 sahaja. Bayangkan kalau spend RM1000 untuk satu sesi tu, boleh dapat dalam 10 botol Omega Guard tau hehe lagi lah berbaloi, tahan 10 bulan punya stok tau. Lagi best hehe





Nak hilangkan biji kolestrol tak? Dengan harga yang lebih murah lagi?

Meh contact kita ☺️

Asilah 0126714589
Agen Sah Shaklee 1267957

KLIK SINI UNTUK WHATSAPP

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...