Friday, August 03, 2018

TWB The Glamorous Mobile Spa


Assalammualaikum,

By now, for those who knows me, tahu yang kita sekarang besides than jadi baker, kita juga merupakan salah satu Spa Beautician under The Walking Beauty.

Okay, apa itu The Walking Beauty? The Walking Beauty project ni adalah salah satu project under Master Ainul untuk membantu para wanita di luar sana dari segi kewangan dan juga untuk upgrade hidup.

Main reason tubuhnya The Walking Beauty ni, on why she came up with this idea is because of TANGGUNGJAWAB. She wants to help people who are :-

- ibu-ibu tunggal
- wanita yg punya suami tidak bertanggungjawab
- suami yg kurang upaya
- suami isteri yg dihimpit masalah kewangan

Salah satu element best dalam The Walking Beauty ni ialah you boleh bukak SPA ATAS NAMA SENDIRI TANPA KEDAI!

Kita memang suka anything related dengan beauty ni, jadi bila diberi peluang (melalui Kak Tiera) untuk join jadi beautician under TWB ni, terus seronok okay!

Bila join TWB ni dulu, yes first thing fikir nak cari backup untuk days yang takde order dari baking, after a while, INSTANT CASH yang dapat dari The Glamorous Mobile Spa ni, bantu banyak sangat in terms of nak bayar bil and kereta and etc.




Tu baru satu income dari buat bisnes spa, tapi dalam TWB ni ada LIMA (5) penjuru income tau!

Product yang diberi bila join as beautician TWB ni, bukan calang-calang -  SHAKLEE okay!

Always safe, Always works, Always green.

Nah, dengan Shaklee boleh dapat income yang KEDUA plak dalam bentuk BONUS. Fuhhh, baru dua hehe, yang 3 4 5? Haaa yang tu kalau nak tahu kena join lah jadi ahli TWB :)




Bayangkan diri ni bila dulu makan supplement shaklee, tanpa ilmu, memang tak kemana. Now bila dah tahu cara makan and cara guna YOUTH SKINCARE, terus kulit rasa flawless and sunburn pun kurang. Tanpa sengaja bila jadi beautician TWB ni jadi cantik. Haha!

Jadi apa yang GLAMOUR sangat buat Mobile Spa ni?

Haa, tau tak servis mobile spa ni permintaan yang sangat-sangat tinggi? Dah lah tinggi, lepastu kita pakai products yang bebas dari bahan kimia yang berbahaya. Insya allah sesuai dengan semua jenis kulit.

Yang membuatkan TWB ni lagi GLAMOUR ialah, taip je mobile spa mesti mostly semua dari beautician The Walking Beauty. Sebab TWB je yang ada group support paling power yang pernah kita tahu, and ramai dah gain benefits yang mengubah hidup dengan join bisnes ni. Dengar citer bulan Julai 2018 lepas seramai 66 orang ahli baru join. Omak aii, ramainya! Lagi besar lah team beautician TWB hehe

Ni bukan bisnes cikai-cikai okay, semua nya ada PROVEN RESULT, PROVEN PRODUCTS, & PROVEN MENTOR.

Jom lah join jadi ahli The Walking Beauty and open your own spa!

Meh whatsapp kita meh. Klik je link kat bawah niiiii

TWB THE GLAMOROUS MOBILE SPA



Asilah
Beautician Mobile Spa by AB :)







.

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...