Wednesday, August 15, 2018

Hebatnya Facial Dengan Team Spa TWB


Assalammualaikum,

Harini kita nak share, apa lah yang best sangat buat facial dengan Team Spa TWB ni?

Apa yang membezakan dengan spa yang lain kat luar sana?

Haaa kalau spa dengan team TWB ni sangat best sebab kami gunakan produk yang sangat-sangat baik punyaaaa iaitu YOUTH SHAKLEE !

Jom kenali dulu apa itu Youth Skincare Shaklee 


YOUTH SHAKLEE SKIN CARE adalah Skincare baru Shaklee menggantikan Nutriwhite & Enfuselle. Produk SHAKLEE YOUTH SKIN CARE adalah Regiment Skin Care Shaklee yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury. Setiap Produk dalam SET YOUTH SHAKLEE mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang sangat berkesan menghilangkan Jerawat, Jeragat dan Parut Berlubang seawal 7 hari penggunaan.

Kebaikan Youth Shaklee dalam 5 Bahan Botani

Kebaikan Youth Shaklee Skincare terletak dalam 5 bahan utama yang menjadi bahan “rahsia” dalam setiap Produk Skincare Shaklee Youth ini.

5 bahan ini adalah tumbuhan semulajadi organik yang terbukti secara klinikal boleh memberi kesan Kebaikan terhadap kulit manusia.


  1. Apple Stem Cell
  2. Schisandra Chinensis
  3. Lotus Japonicus
  4. Muscadine Grape (ya dalam Skincare Shaklee YOUTH ada bahan sama yang terdapat dalam VIVIX SHAKLEE )
  5. Vital Repair Complex Plants.


APPLE STEM CELL EXTRACT
Mengaktifkan & mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.


SCHISANDRA CHINESIS FRUIT EXTRACT
Melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan anti-oksida.


LOTUS JAPONICUS
Mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.


MUSCADINE GRAPE
Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses paten melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.


VITAL REPAIR COMPLEX
Mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti-oksida dan vitamin-vitamin penting untuk mengahalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

Haaa, amacam tertarik tak dengan kandungan dalam Youth Skincare ni? Best kan! Jadi untuk spa TWB ni skincare mana yang digunakan? Okay jom sambung baca.

Set Penjagaan Kulit Youth Shaklee


LUMINIOUS GEL OIL CLEANSER
3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.

PERFECTING SKIN TONER
Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar. Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan botanikal untuk kulit yang berseri.

YOUTH ACTIVATING SERUM
Mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk pembaharuan sel yang kritikal. Menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda.

AGE DEFENSE MOISTURISER SPF 50
Lindungi kulit anda lebih dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan botani bernutrien melembapkan kulit anda dan menambahbaikkan kulit.

ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM-LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti-oksidan yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih mudah, licin dan cerah.

Jadi ni adalah antara yang akan digunakan untuk MOBILE SPA BY AB, kita share sikit gambar customer-customer kita naaaaa.
















Lepas tengok gambar-gambar customer kita and dah tahu produk apa yang kita guna untuk MOBILE SPA BY AB, korang nak tak jadi customer kita? hihi

Servis spa kita ni servis spa datang ke rumah tau! SERVIS SPA BERGERAK TANPA KEDAI. Kita datang rumah awak untuk buat spa, the comfort of your own home.




Jom book slot dengan MOBILE SPA BY AB. Klik je link whatsapp kat bawah ni


Asilah
Beautician Spa The Walking Beauty
Owner Mobile Spa By AB

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...