Thursday, March 21, 2019

Bisnes Shaklee Success Story Alumni TWB - Nurul Jannah


[5 KISAH WANITA PEROLEH PENDAPATAN 4-5 ANGKA DENGAN MOBILE SPA]

Success Story Alumni TWB - Nurul Jannah | Hai dan Assalamualikum!

Okay, kali ni kita nak share a few success story antara Alumni TWB yang dah capai 4-5 angka pendapatan setiap bulan dengan kursus spa The Walking Beauty :)

Yang pertama kita nak share ialah Kak Jannah. Kak Jannah ni bekas pensyarah kaunseling dan masa join TWB pun masih tengah dalam pembelajaran untuk peringkat Master. Jom baca kisah Kak Jannah dalam TWB.

--------------------------------------------

Nama : Nurul Jannah Bt Abd Razak
Umur : 30 tahun
Pekerjaan sebelum/semasa join TWB : Kaunselor dan Pensyarah

1. Macam mana boleh join TWB in the first place?

Sepanjang waktu bekerja, berlaku kenaikan harga barang dan kos hidup setiap tahun, gaji hanyalah cukup-cukup makan sahaja. Pengalaman paling dirasai dengan isu kewangan ini waktu ketika sambung pengajian master. Perbelanjaan start negatif dalam beberapa bulan.


2. Kenapa TWB dan bukan kursus lain?

TWB paling murah, siap dapat barang spa dan juga terlalu banyak proven result hasil menjalankan spa walau secara part time. Waktu ni nampak fleksibelnya bisnes ni berbanding bisnes jual produk.


3. Apakah pencapaian paling besar yg dapat lepas join TWB?

Berjaya naik rank supervisor walau busy dengan tugasan dan berjaya resign dari kerja hakiki sebagai kaunselor dan pensyarah. Sehingga kini semua komitment bulanan yang cecah ribuan ringgit hanya dibayar hasil 100% income spa dan Shaklee.

4. Anggaran income bulanan dengan TWB

RM2000 purata setiap bulanan. Paling banyak dapat RM4000 lebih hasil 1-6 income penjuru spa TWB



5. Bagaimana TWB membantu hidup seharian?

☑Tetap merasai pengalaman seperti bekerja dahulu iaitu sentiasa dapat bantu orang lain untuk dapatkan nikmat sihat semula dan ilmu ttg kesihatan

☑ dapat membantu ramai wanita keluar dari masalah kewangan dan bantu mereka keluar dari masalah kewangan melalui kemasukan mereka ke projek spa TWB. Sharing pengalaman sendiri berjaya jana income tanpa perlu bimbang pulangan modal

☑ dapat jana income (unlimited income) melalui 6 penjuru income TWB. paling saya suka income bonus Shaklee. Kini saya sedang mengejar impian untuk kelayakan belian rumah menggunakan bonus shaklee


Blog Kak Jannah - KLIK SINI

------------------------------------------------------

Siapa kata seorang student tak boleh join kursus bisnes spa? Korang student? Dan perlukan duit lebih? Jom daftar kursus bisnes mobile spa dengan saya! I'll guide you from A to Z!

Asilah Bakri
012-6714589
Beautician Mobile Spa by AB
Alumni TWB
KLIK SINI UNTUK WHATSAPP

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...