Monday, June 05, 2023

HARGA VITAMIN C SHAKLEE 2023

Harga Vitamin C Shaklee 2023 | Vitamin C Shaklee atau nama panjang dia Sustained Release Vita-C Plus, adalah salah satu produk Shaklee yang paling best seller !

Satu sebab kenapa dia best seller ialah sebab HARGA dia. Harga satu botol vitamin c ni ialah RM 92 sahaja untuk ahli Shaklee, dan RM 115 kalau untuk bukan ahli.

Satu botol ni ada 180 biji, dan boleh tahan sehingga 6 bulan ! Satu tahun cuma perlu beli 2 botol sahaja. Sebut tu saya kata dia best seller dan menang pada harga. Sebiji jatuh 52 sen sahaja.




Antara salah satu lagi sebab kenapa vitamin c dari Shaklee ni famous dan sangat popular ialah, sistem pelepasan berperingkat yang Shaklee dah patenkan khas untuk produk ini. Kira syarikat lain tak boleh tiru. 

Sistem ni bermaksud, setiap satu biji mengandungi 500mg khasiat vitamin c, dan setiap sejam, vitamin c ni akan lepaskan khasiatnya sebanyak 100mg. Jadi satu biji tahan dalam 5 jam. Takde lah rasa membazir khasiat vitamin c yang tak diserap, nanti buang je ikut air kencing. Rugi-rugi.

Kenapa Shaklee buat sistem ni? Sebab badan kita ni secara semulajadi hanya boleh serap 100mg sahaja pada satu masa. Jadi rugi lah kan lagi 400mg terbuang ikut pencernaan kan? So bila anda makan dan pilih vitamin C dari Shaklee, anda telah membuat pilihan yang tepat !

Khas untuk sesiapa yang beli Vitamin C dari saya, saya nak bagi offer harga ahli sahaja. Sebab saya nak share kebaikan ni dengan semua ! Jom contact saya sekarang untuk order Vitamin C untuk anda dan juga satu keluarga !




BACA JUGA ARTIKEL :

1. 5 Sebab Vitamin C Shaklee Bagus Untuk Student

2. 2 Cara Kecutkan Jerawat Dengan Vitamin C

3. Set Kulit Cantik Shaklee

Untuk sebarang pertanyaan tentang HARGA dan juga PRODUK, boleh whatsapp saya untuk dapatkan respon yang pantas.

Puan Asilah (SID : 1267957)

Distributor dan Business Shaklee Leader (Senior Supervisor)

WHATSAPP : 0126714589

#PengedarShakleeShahAlam #HargaESPShaklee #ShakleeShahAlam #SetCantikShaklee #SetKulitShaklee #VitaminCShaklee #HargaVitaminC

Disclaimer : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor pakar atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...