Friday, June 02, 2023

HARGA ESP SHAKLEE 2023

Harga ESP Shaklee 2023 | Energizing Soy Protein Shaklee.

Satu tong ESP berharga RM139 untuk ahli Shaklee, dan RM173.75 untuk bukan ahli Shaklee.

Satu tong boleh tahan dalam 1 bulan ke 1 bulan setengah.

Banyak kebaikan yang boleh kita dapat bila minum ESP Shaklee ni. Rasa vanilla dari sumber kacang soya NON-GMO, sepastinya selamat dan sihat untuk diminum.

Jom dapatkan ESP Shaklee dari saya sekarang, untuk anda dan juga satu keluarga ! Whatsapp saya dekat link di bawah.






Tapi saya ada BERITA KHAS untuk anda yang beli Shaklee dengan saya, saya nak offer HARGA AHLI sahaja, sebab saya nak share kebaikan Shaklee dengan semua orang !

BACA JUGA ARTIKEL :

1. Set Puasa Shaklee 2023

2. Intermitten Fasting : 9 Perkara yang anda perlu tahu

3. Kenali perbezaan antara GERD dan GASTRIK

Untuk sebarang pertanyaan tentang HARGA dan juga PRODUK, boleh whatsapp saya untuk dapatkan respon yang pantas.

Puan Asilah (SID : 1267957)

Distributor dan Business Shaklee Leader (Senior Supervisor)

WHATSAPP : 0126714589

#PengedarShakleeShahAlam #HargaESPShaklee #ShakleeShahAlam #SetCantikShaklee #SetKulitShaklee

Disclaimer : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor pakar atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...