Saturday, June 03, 2023

5 PRODUK BEST SELLER CUSTOMER SHAKLEE

5 Produk Best Seller Customer Shaklee | Haa tahu tak, 5 pilihan ni kan, adalah dari pilihan customer sendiri di website Shaklee ! Kira 5 ni antara yang paling famous ! Paling best ! Paling berkhasiat ! Yang terpaling semuanya lah ! Hehe.



Jom tengok satu-satu antara 5 Produk Best Seller Customer Shaklee :

1. ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

2. SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS (Vitamin C)

3. OMEGA GUARD (Fish oil)

4. OSTENUTRIX (Calcium)

5. VIVIX (Polifenols dan Resveratol)

Dalam antara lima-lima ni, ada tak yang anda pernah makan? Ataupun baru nak cuba makan? Ataupun anda masih lagi baru dan belum pernah cuba mana-mana produk Shaklee?

Kalau macam tu, jom teruskan baca, saya share sikit secara ringkas untuk anda :)



Yang pertama, Energizing Soy Protein atau kita panggil sebagai ESP. ESP ni adalah supplement protein dari sumber kacang soya NON-GMO. Bermaksud kacang soya yang tidak diubah secara genetik. Sepastinya sihat dan selamat untuk diminum. Rasa dia macam vanilla susu soya macam tu. Protein sangat bagus untuk kesihatan kulit, tulang, kuku dan rambut. Kalau ada masalah gastrik pun bagus tau minum ESP ni. Ibu hamil, menyusu dan berpantang pun boleh minum.

Harga Ahli : RM 139 / Harga Bukan Ahli : RM 173.75



Yang kedua, Sustained Release Vita-C Plus atau bahasa mudahnya Vitamin C. Semua orang tahu kan fungsi Vitamin C untuk apa? Yes, untuk imun sistem, untuk kulit bebas jerawat, untuk bagi tenaga, untuk improvekan kandungan kolagen dalam kulit dan banyak lagi. Yang paling best Shaklee punya Vitamin C ni kan, sebab ada sistem pelepasan berperingkat yang dah dipatenkan. Ini untuk memastikan anda dapat keseluruhan khasiat 500mg vitamin C !

Harga Ahli : RM 92 / Harga Bukan Ahli : RM 115



Yang ketiga, Omega Guard aka minyak ikan. Selalu masa kita kecik-kecik kan, mesti mak-mak kita bagi fish oil supaya otak kita dapat berkembang dan berfungsi dengan baik. Sebab nak kan EPA dan DHA yang sangat penting untuk tumbesaran otak. Perbezaan Shaklee punya dengan jenama lain ialah, Shaklee menggunakan pati minyak ikan dari ikan yang kecik macam ikan bilis, supaya kandungan merkuri dalamnya sangat kurang berbanding ikan yang besar seperti ikan salmon. Dan Shaklee juga patenkan sistem penapisan 3 kali ganda untuk tapis toksin yang tidak baik untuk mendapatkan pati minyak ikan yang lebih berkualiti.

Harga Ahli : RM 114 / Harga Bukan Ahli : RM 142.50



Yang keempat, Ostenutrix yang memang sangat famous sebab kandungan kalsium dia. Kalau anda ada masalah sakit kaki, pinggang, lutut, susah nak berjalan ataupun solat. Cuba dulu supplemen kalsium dari Shaklee ni. Anda akan dapat rasa khasiat dia dengan sangat cepat ! Bila kita makin berusia, kandungan kalsium dalam tulang akan makin berkurangan. Untuk mengelakkan tulang menjadi rapuh, ambillah Ostenutrix untuk bantu kuatkan tulang-tulang di badan.

Harga Ahli : RM 55 / Harga Bukan Ahli : RM 68.75



Yang kelima dan terakhir, Vivix, yang sangat kaya dengan kandungan antioksidan, polifenols dan resveratol. Vivix ni adalah supplemen dari sumber buah anggur muscadine, anggur yang paling besar dan paling premium berbanding anggur-anggur yang kita biasa makan. Makanan untuk sel-sel badan kita yang paling terbaik adalah makanan yang tinggi kandungan antioksidan. Bila sel badan kita sihat, kita pun akan sihat. Bila sel badan kita banyak rosak dan abnormal, nanti kita pun akan mudah jatuh sakit dan boleh dapat penyakit yang tak baik.

Harga Ahli : RM 399 / Harga Bukan Ahli : RM 498.75

Supplemen kesihatan bukanlah ubat, tapi ianya adalah sebagai makanan tambahan untuk mengisi gap-gap kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan.

PROMO KHAS UNTUK YANG MEMBELI SHAKLEE DENGAN SAYA, SAYA OFFER HARGA AHLI UNTUK ANDA.

Sebab saya nak berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan semua rakyat Malaysia !

————

Untuk sebarang pertanyaan tentang HARGA dan juga PRODUK, boleh whatsapp saya untuk dapatkan respon yang pantas.

Puan Asilah (SID : 1267957)

Distributor dan Business Shaklee Leader (Senior Supervisor)

WHATSAPP : 0126714589

#PengedarShakleeShahAlam #HargaESPShaklee #ShakleeShahAlam #SetCantikShaklee #SetKulitShaklee #HargaVitaminCShaklee #HargaOmegaGuardShaklee #HargaOstenutrixShaklee #HargaVivixShaklee

Disclaimer : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor pakar atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...