Wednesday, June 07, 2023

Birthday Cupcakes Shah Alam

Birthday Cupcakes Shah Alam | Sesiapa di sini tengah mencari cupcakes untuk sambut birthday? Anda ditempat yang betul !

Saya ada bisnes cupcakes untuk sajikan desserts yang sedap dan comel-comel sesuai untuk sambut birthday di rumah mahupun event place.

Saya ada 4 perisa untuk cupcakes : Vanilla, Chocolate, Red Velvet dan Pandan Gula Melaka.

Saya home-based di Bukit Jelutong Timur, Shah Alam. Saya takde kedai tau. Hehe. Kalau ada yang nak datang pickup sendiri pun boleh. Kalau nak delivery pun boleh. Just share dengan saya, alamat penuh, untuk saya cek peta for delivery charges.

Sebaiknya boleh order 3-4 hari sebelum, untuk memastikan jadual baking saya ada kekosongan. Elakkan order last minute, nanti risau tak boleh nak ambil order anda.

Harga Birthday Cupcakes untuk 30 pcs ialah RM70, harga ni untuk design custom.

Design untuk birthday cupcakes saya ada beberapa contoh, ada yang bunga, ada yang swirl colourful, ada yang nak lukis simple-simple dan banyak lagi.





Sini saya tunjuk satu contoh untuk BIRTHDAY CUPCAKES yang my customer baru sahaja order last week, untuk anaknya yang berumur 8 tahun. Happy 8th Birthday Amelia !

Kalau nak tengok contoh design-design yang lain, boleh VISIT MY INSTAGRAM PROFILE dan follow sekali tau ! Hehe.

Nak order terus? Bolehhhhh.

Puan Asilah (BAKES BY AB)

WHATSAPP : 0126714589

#CupcakesShahAlam #BirthdayCupcakes #DessertsShahAlam 

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...