Wednesday, February 15, 2023

Set Kurus Shaklee Adalah Set Paling Mudah Untuk Diikuti



Set Kurus Shaklee Adalah Set Paling Mudah Untuk Diikuti | Assalammualaikum buat semua para pembaca. Saya doakan semoga yang membaca artikel hari ni, dilimpahkan rezeki yang banyak serta kesihatan yang baik. Aminn.

Okay jom, siapa nak kurus tahun ni? Dah masuk bulan kedua tahun 2023, ada yang masih on-going progress nak kurus? Alhamdulillah bagus jika masih ada. Jika nak kan kesan yang lebih cepat dan baik, saya nak share Set Kurus Shaklee untuk anda :)

Set Kurus Shaklee Adalah Set Paling Mudah Untuk Diikuti

Untuk bagi mudah memahami set kurus shaklee ni, kena faham 3 konsep penting : BAKAR, BUANG, BINA

Kita kena bakar lemak, buang lemak dan toksin, lepastu bina otot supaya tak menggeleber bila dah kurus.

Jom tengok Set Kurus Shaklee ada apa dalam dia :



1. CINCH SHAKE (perisa Chocolate)

Cinch shake adalah minuman berasaskan protein soya non-gmo. Soya yng tidak diubah secara genetik. Cinch shake ni boleh jadi sebagai PENGGANTI MAKANAN, selalunya untuk breakfast dan dinner. Jadi kalori intake makanan akan terjaga. Cinch Shake ni bantu bina otot untuk tidak menggeleber bila dah kurus, ia bagi otot kita firm dan cantik. Cinch shake sangat bagus dalam bantu menurunkan berat badan, bagi kenyang lebih lama dan sepastinya anda akan rasa berpuas hati ! Set kurus shaklee wajib ada protein.

2. OMEGA GUARD (fish oil Omega-3)

Omega guard ni adalah minyak ikan tulen, ikan-ikan yang duduk kat bawah laut bahagian dalam. Omega guard ni bantu increasekan hormon Leptin dalam badan untuk KAWAL SELERA MAKAN, dan bila consume Omega Guard ni ia bantu buatkan kita berpeluh dengan lebih ketika bersenam, dan buatkan kita sentiasa dahaga agar kita dapat minum air lebih untuk bantu proses turunkan berat badan. Air sangat penting ya untuk kuruskan badan. Set kurus shaklee wajib ada lemak omega-3.

3. LECITHIN (pengemulsifi lemak)

Lecithin ni ia berfungsi sebagai PEMECAH LEMAK dalam badan, dianggap sebagai “pengemulsi semulajadi”, Lecithin ni akan melekat dekat lemak kita dan bantu buatkan lemak tu terapung dalam salur darah supaya mudah untuk dibuang dan takde lah melekat dekat salur darah dan jadi tersumbat pula nanti. Bahaya. Body kita memang memerlukan bantuan supplement ni untuk membakar lemak-lemak degil yang jahat ni. Set kurus shaklee wajib ada supplement pecah lemak degil.

4. HERBLAX (natural laxative)

Herblax ni kita akan suggest untuk mereka yang ada MASALAH SANGAT SUSAH UNTUK MEMBUANG. Herblax ni dipanggil sebagai “natural laxative” dan salah satu bahannya ialah Daun Senna. Daun Senna ni sangat famous untuk bantu masalah pembuangan ni. Sangat bagus diambil untuk mereka yang nak kurus. Tak bagus simpan toksin lama-lama. Toksin kena buang, barulah nutrisi dari pemakanan dapat diserap dengan baik. Set kurus shaklee wajib ada detox.

5. Kalau nak kesan lebih baik, bagus dan cepat, TAMBAH VIVIX.

Vivix ni adalah Botanical Beverages, yang tinggi dengan kandungan antioksidan POLIFENOL. Dan Polifenol ni sangat bagus dari segi ANTIANGIOGENIC, dimana, merupakan satu poten untuk potong saluran darah ke arah lemak-lemak degil dan sel-sel abnormal.

Kita kan nak kurus, jadi tak mau lah ternak lemak-lwmak degil jahat ni kn? Jadi Polifenol dalam Vivix akan halang atau cut off salur darah ke lemak degil ni. Jangan bagi dia makan dan membiak. Lemak-lemak ni dia memang ada salur darah dia, jika kita makan makanan yang ada sifat antiangiogenic ni, ia akan bantu cut off supaya tak salur darah ke lemak tu. Fuhh ! Bestnya dapat cepat kurus kalau tambah Vivix. Set kurus shaklee kena ada bantuan polifenol.

BACA JUGA : Set Kurus Shaklee ni pun sangat BAGUS untuk support nutrisi bila kita buat Intermitten Fasting !

Owh ya, nak kurus kan? Kena ingat untuk masukkan juga senama dalam rutin harian, buat jalan 30 minit untuk permulaan pun dah cukup, dan pastikan air mencukupi minimum 2 liter air.

Jadi untuk anda yang dah ada niat nak kurus, boleh cuba Set Kurus Shaklee ini, contact sahaja saya okay. Semoga artikel ini bermanfaat untuk anda. Boleh share pada keluarga dan kawan-kawan ya ! 

Sampai sini je sharing saya untuk hari ni. Sampai jumpa pada artikel seterusnya :)

BACA JUGA : Tips Kurus dengan Set Kurus Shaklee

——————————


Jika anda berminat untuk membeli produk Shaklee atau menyertai keahlian Shaklee, boleh klik di sini : 

>> WHATSAPP SAYA <<

Disclaimer : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor pakar atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleeShahAlam

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...