Thursday, February 16, 2023

Masak Apa Hari Ni : Nasi Goreng Blackpepper


Masak Apa Hari Ni : Nasi Goreng Blackpepper
| Assalammualaikum buat semua pembaca. Semoga hari ini sangat indah dan berkualiti untuk anda semua !

Untuk menu breakfast hari ni, actually tak tahu nak masak apa hehe dok fikir apa ada dekat dapur. Ternampak serbuk blackpepper, maka kita buatlah Nasi Goreng Blackpepper.

Simple je menu Nasi Goreng Blackpepper ni. Tumbuk bawang putih, bawang merah kecil, serbuk blackpepper dan garam. Tumbuk lumat dan tumis.



Lepas dah naik wangi bahan tumisan, masukkan nasi dan gaul rata. Lepastu pecahkan telur sebiji dan kacau-kacau bagi dia masak sikit before gaul dengan nasi.

And dah siap Nasi Goreng Blackpepper. Boleh lah makan dengan keropok ke, sosej ke, ayam goreng Ayamas ke hehe

Owh by the way, siapa kat sini ada azam untuk kurus dan kurangkan berat badan? Saya nak share satu entry tentang SET KURUS SHAKLEE.



Set ni sangat lah mudah untuk diikuti tau. Simple sangat cara makan dia. Yang penting set ni bagus untuk cukupkan nutrisi untuk mereka yang buat Intermitten Fasting (IF) tau.

Okay lah itu sahaja sharing hari ni. Semoga resepi masakan Nasi Goreng Blackpepper ni bermanfaat untuk anda semua !

Jumpa lagi pada next entry session ! :)

——————————


Jika anda berminat untuk membeli produk Shaklee atau menyertai keahlian Shaklee, boleh klik di sini : 

>> WHATSAPP SAYA <<

Disclaimer : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari doktor pakar atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #PengedarShakleeShahAlam


No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...