Thursday, March 21, 2019

Bisnes Shaklee Success Story Alumni TWB - Nurul Shakirah


[5 KISAH WANITA PEROLEH PENDAPATAN 4-5 ANGKA DENGAN MOBILE SPA]

Success Story Alumni TWB - Nurul Shakirah | Hai dan Assalamualikum!

Okay, kali ni kita nak share a few success story antara Alumni TWB yang dah capai 4-5 angka pendapatan setiap bulan dengan kursus spa The Walking Beauty :)

Yang ke-enam kita nak share ialah Nurul Shakirah. Nama glamour panggil Keyra, asal dari Kedah. Kita tertarik dengan kisah family Keyra, bagaimana life berubah selepas adanya TWB :)

--------------------------------------------

Nama: Nurul Shakirah Ab Bakar
Umur: 27 tahun
Status: Bujang


1. Macam mana boleh join TWB in the first place?

Sebelum join twb kerja kerani akaun di sebuah kilang. Masa nak join twb tu mmg dah buat shaklee, so bila master ainul launch tu kiranya saya antara yg join batch pertama tu


2. Apakah pencapaian paling besar yg dapat lepas join TWB?

Pencapaian paling besar ek? Dapat pergi luar negara, dapat bagi mak ayah duit anytime they need, dapat belanja rumah. Kalau sebelum ni kerja gaji seciput, pastu masa byk habis kat ofis je. Sekarang dah ada byk masa utk family, tapi at the same time income lebih besar berkali ganda daripada kerja dulu

3. Anggaran income bulanan dengan TWB

Income spa bulanan selalunya RM5k ke atas. Tak termasuk income shaklee dan lain-lain.

4. Bagaimana TWB membantu hidup seharian?


Saya ada sorang adik lelaki yang OKU. Dia tak boleh jalan sejak dari kecil. Tahun ni umur dia dah 24 tahun. Sebelum ni saya kerja, masa tu adik pun kecik lagi, mak pun kuat lagi. Tapi as time goes by, adik pun makin besar, badan dia naik mendadak (asbab makan ubat utk saraf), mak pun makin tua, sakit lutut etc.

So saya rasa saya kena do something. Yang boleh ringankan beban mak nak uruskan adik & kerja rumah. Tapi dalam masa yg sama boleh gain income jugak. Masa tu saya memang dah start join twb masa saya kerja tu, tapi buat secara part time je la.

Long story short, saya ambik keputusan utk berhenti kerja & fokus 100% buat spa dan shaklee. Memang tawakkal ja masa tu.

Alhamdulillah, apa yg saya tak dapat buat masa saya kerja, saya dapat buat lepas sy buat keputusan utk fokus spa twb 100%.

✅ DAPAT RINGANKAN KERJA MAK, ADA LEBIH MASA UNTUK TEMAN ADIK DIRUMAH tapi dalam masa yang sama MASIH BOLEH BAGI DUIT BELANJA KAT MAK AYAH.

InshaAllah bulan 5 ni nak bantu bagi dana untuk mak operation lutut, dan bulan 11 nanti nak hantar ayah pi umrah. Next target nak umrahkan diri sendiri pulak bulan April tahun depan. InshaAllah.


------------------------------------------------------

Masya allah, besar reward untuk Keyra kerana memudahkan urusan ibu bapa sekeluarga. Korang, kadangkan, ada duit banyak ni bukan kata nak riak ke nak apa, bila kita ada duit extra ni, nak buat apa pun senang. Nak tolong parents, tinggal hulur. Nak beli barang, tinggal beli je. Nak apa-apa je pun duit dah ada. Best kan ada duit extra? Korang tak mau ke?

Jom lah daftar kursus bisnes spa TWB ni, kita ajar semua, don't worry :)

Asilah Bakri
012-6714589
Beautician Mobile Spa by AB
Alumni TWB
KLIK SINI UNTUK WHATSAPP

No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...