Thursday, July 26, 2018

Top 10 Produk Shaklee | Shah Alam

Assalammualaikum,

Dalam banyak-banyak produk shaklee, yang mana paling best?

Fuh, soalan cepu emas ni hihi, untuk mereka tahu yang mana yang best, one must have to consume to feel the good benefits from it.

Sebelum kita go on with apakah top seller best produk Shaklee, kita cerita sikit SEJARAH SHAKLEE.

Anyway kepada anda yang masih belum mengenali Shaklee, Shaklee ini adalah sebuah syarikat supplement semulajadi yang telah wujud sejak tahun 1956 di US. Bermakna dah lebih 62 tahun bertapak di dunia!

Tapi kan.. walaupun dah 62 tahun syarikat ini ditubuhkan, ia telah pun mempunyai produk Shaklee yang paling awal pernah direka iaitu Multivitamin Shaklee yang dah pun berusia lebih daripada 100 tahun di dunia! Lagi tua daripada atuk nenek kita.

Amazing kan? Ada kisahnya.. Sebab bila produk Multivitamin Shaklee ini berjaya memikat hati ramai setelah mencubanya, dan setelah Dr. Forrest C Shaklee sendiri yakin akan kesan positifnya terhadap ramai orang, barulah dia menubuhkan syarikat supplement ini.

So sampailah hari ni, Shaklee telah pun ada sampai 24 jenis Vitamins yang mempunyai pelbagai fungsi dan manfaat. Dan daripada 24 jenis vitamin ini, 10 jualan TERTINGGI produk Shaklee pada setiap bulan adalah , jeng jeng jeng ..

TOP 10 PRODUK SHAKLEE


1) Vivix
2) ESP
3) Omega Guard
4) Vitamin C
5) Ostematrix
6) Alfalfa
7) Vitamin E
8) Vitalea
9) Kolagen
10) Lecithin

Tu diaa susunan ikut yang paling banyak rakyat malaysia beli untuk supplemen tambahan, dah ter-paling tinggi dah tu susunan hihi tu TOP PRODUK SHAKLEE in general, yang ni TOP PRODUK SHAKLEE from my customer pulak

Dalam banyak-banyak ini antara best seller from me :)

1) ESP
2) Vitamin C
3) Ostematrix
4) Alfalfa
5) Vitamin E



1) ESP - Energizing Soy Protein
ESP ni merupakan salah satu sumber protein dari kacang soya yang tak di altered. Means Non-GMO soya. Original kacang soya fresh yang tak diubah or ditambah anything. Pure soya. ESP ni boleh diminum sebagai pengganti makanan atau penambah makanan. Ianya sangat kenyang dan boleh membantu untuk mengurangkan berat badan jugak. Boleh juga untuk kurangkan parut sebab ESP ni bantu untuk regenerate new skin cells. Boleh juga buat susu ibu jadi pekat and banyak so baby tak meragam.


2) Vitamin C
Vitamin C pertama yang SEMULAJADI dan bertindak secara "sustained release" atau dilepaskan secara perlahan dalam badan untuk membolehkan Vitamin C sentiasa dalam badan kita, 100mg dilepaskan setiap jam untuk satu tablet. Didatangkan bersama bioflavanoid iaitu bahan penting yang kana membantu dalam proses penyerapan vitamin c dalam badan dengan baik.


3) Ostematrix
Ni antara supplemen paling best yang pernah kita consume. Ini supplemen tambahan untuk kalsium. As we grow old, the amount of calcium will decrease in our body. Jadi ostematrix ni sangat penting untuk badan kita. Kalau ada jenis sering sakit kaki/lutut/pinggan akibat kerja better amek ni. Oste ni pun bagus untuk bagi kita tidur lena. Kandungan kalsium dan magnesium boleh buatkan kita mengantok dan bagi kita rehat tanpa gangguan.


4) Alfalfa
Alfalfa ni adalah "Raja segala tumbuhan/makanan". Dimana akar pokok Alfalfa ni boleh jadi sepanjang 6 meter ke bawah dan boleh serap all the good nutrients kat bumi ni. Alfalfa ni detox semulajadi dalam membantu unutk melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Kira dia akan menarik lemak yang diceraikan oleh Lecithin/ Omega ke saluran najis.


5) Vitamin E
ataupun nama dia Vit E Complex, mengandungi GRAPE SEED EXTRACT! Merupakan anti-oksidan yang powerful, bertindak meneutralkan radikal bebas, bersifat anti-penuaan dan mengurangkan garis-garis halus di muka, membantu mengelakkan pertumbuhan sel abnormal dan membantu memudarkan parut.

Jadi ni antara yang BEST SELLER from me, kalau ada yang nak order boleh whatsapp kita dengan nombor di bawah ni

ASILAH
Shaklee Independent Distributor
0126714589


No comments:

Featured Post

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Hai semuanya! Assalammualaikum! Tau tak hari ni, actually genap sebulan from my previou spost. Aduhai, last month dah niat nak buat 1 ...