Monday, October 17, 2011

Hati aku macam mana?


Kalau asyik nak jaga hati dia.
Hati aku siapa nak jaga?
Nak harap aku jaga sendiri lah ni?
Ohoooo.
Dulu lain, sekarang lain.
Pandai.
Cuba kasi tunjuk ajar sikit.
Tak payah nak bagi muka sangat lah kat dia tuh.
Buang masa jer.
Buang air liur cakap dengan dia.
Cuba sedar diri sikit dengan perangai dia.
Jangan bagi dia naik lemak.
Nanti sendiri susah.
Haaaa mula lah nanti.
Biarkan je kalau Polis tangkap pon.
Biar rasa.
Kalau nak hidup senang memanjang.
Mana ada.
Semua orang pasti rasa susah sekali-sekala.
Tak perlu bongkak dan memijak orang lain.
Tolonglahhh paham keadaan sikit.

No comments: